Att unna sig.

Priset du betalar för att "unna" dig lite av livets läckerheter, är det värt det?

Är det verkligen värt att slita häcken av sig gång på gång för att komma i just det där klädesplagget till just det där eventet som är om precis exakt 7 dagar (varje gång), BARA för att få äta en bulle?

Mjaenjaaaaeehnej...!
Men ändå står man där med en tugga bulle i kinden och äter som en hamster, man unnar sig.

Tycker jag är där varje gång och känner mig så där lite halvdum men ändå smått lycklig för åh vad jag förtjänar en liten munk (4 munkar).

Men inte idag!  

Jag har minsann tränat arslet av mig idag och DET är att UNNA sig!

Känslan av att ha gjort det är sötsaken! ;)


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback