Dagens

Har haft en både bra och mindre bra dag.
Det bra är att det inte varit ett moln på himlen under hela dagen så jag har suttit ute en stund. Jag har också fått alla mina ärenden gjorda. Bland annat inhandlades mat för några dagar framöver, nu ekar det inte i skåpen längre. ;)

Det dåliga är att mina magsmärtor dykt upp igen, så typiskt. Spenderade därför större delen av dagen med att vila i soffan. Och inte nog med det så var ersättningen för min bil de brände ned, rena skämtet.

MEN jag antar att jag får vara glad för det lilla. Jag kunde ju ha blivit helt utan, dock känns det ju så oavsett. :/

Nu ska jag sova!
Slänger in en liten bild för mitt ego också. :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback