Long time, no see!

 
Semestertider, då man har tid att koppla av och göra lite som man känner. Jag upplever att tiden inte räcker till för när man väl sitter där och ska planera vad man ska göra under ledigheten känns det genast väldigt svårt att hinna med allt man vill göra och träffa de man vill träffa. :p
 
Jag är en ganska spontan person som gillar att ta saker lite som de kommer, ibland vill jag dock ha lite planerat beroende på vad det är. :) 
 
Dessa lediga veckor har jag och min sambo tagit lite som de kommer, dagarna har bestått av spontana utflykter och umgänge med vänner . Vädret har varit underbart och jag ångrar inte en sekund att jag inte åkte utomlands, som var min tanke från början. Det är som Jonas säger, man ska stanna i Sverige på sommaren. :)
(Jag håller bara med om vädret är så här ljuvligt). 
 
Mycket roligt väntar, snart skolstart och flytt!  Ska bli Eskilstunabo igen, det är GULD! :D
 
Jag svävar på små rosa moln och det känns rätt okej faktiskt. ;) 
 
Nu ska jag fortsätta njuta av semestern, hade gott folk! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback