Bortskänkes!

Sitter och går igenom min Goodiebag som jag fick på ett event för ett par veckor sedan, haha bättre sent än aldrig. 
Det fanns en hel del smått och gott som jag kan ha nytta av, alltid roligt.
 
Det jag däremot inte har någon nytta av är ett presentkort på Babyland.se värde 100kr, det är ju alltid något + att allt är fraktfritt. Har ju inga barn ännu och det lär dröja ett tag till innan jag skaffar. :) Har också en söt liten tygpåse från Polarn o. Pyret
 
SÅ är det någon som är intresserad av dessa, lämna gärna en kommentar här.
Först till kvarn! :)
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.se)

Svar: gud vad kul, njuuut :D det var grymt! Kram

Svar: Det ska jag minsann göra! :D
Fin blogg förresten! kram
Therese

2013-06-12 @ 13:05:05
URL: http://tinkerbella.se
Postat av: Madde

Åh, väskan är så fin. Jag skulle vilja ha en sån :). Fin blogg förresten, kul att läsa. Kram fån syster på Åland

Svar: Attans då, Sara fick den. :P Tack, roligt att du tycker det. :) Kram
Therese

2013-06-12 @ 20:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback