Brad Pitt till frukost!

MUMS, vilken kille! 
 
Jag som alltid haft svårt för havregrynsgröt åt upp den helt utan problem när Brad Pitt dök upp i rutan, fick ju annat att tänka på då haha! Det har aldrig hänt förut, kan det vara för att jag såg Troja för någon vecka sedan? Där var han HET! Jisses. 
(Förlåt Jonas, du är min Brad i alla lägen men du är på jobbet just nu och inte till så mycket hjälp ;)
 
Anyway, tack Brad för hjälpen med gröten! :D
 
IDAG är en bra dag, ska tvätta lite kläder och sedan kila ner till Centrum för att kika efter något att ha på mig på Summerburst fredag&lördag, fränt och bekvämt ska det vara! 
 
Jag är framförallt ute efter jeansshorts med hög midja, jeansjacka och någon fin klänning. Gina Tricot har mycket fina klänningar har jag sett, likaså Vila.
Ska nog kika in där först. :) 
 
En vit klänning till det här skärpet kanske? 

 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback